U posjeti ciklidima - Urugvaj

Urugvaj

Nakon toliko mnogo godina s mojim ljubljenim ciklidima, nakon mnogo putovanja po Europi u ime ciklida, uvijek prikupljajući nove vrste, posjećujući nova mjesta, učeći nove stvar, i najljepše – stječući nove prijatelje, konačno sam dobio priliku poći na svoj prvi sakupljački put. Zašto sam odlučio otići u Urugvaj? Duga je to priča puna slučajnosti, ali razlog je u stvari mnogo začuđujućih vrsta ciklida, prekrasna priroda, sigurna zemlja (potpuno drugačije od ostatka Južne Amerike), subtropska klima (kao što je u Portugalu) i relativno jeftin put.
Svojim fotografijama sam pokušao donijeti vam dio osjećaja i dio ljepote ove divne zemlje.

Pariz 2009

Budući da su ciklidofilska putovanja krajnje zarazna i kad ciklidofilska duša osjeti kongres u zraku, jednostavno mora naći načina da se dovuče do tamo.

Njemačka 2010. - wesseli izlet

Ovo je kratki putopis o jednodnevnom izletu koji mi je donio mnogo zadovoljstva, a i  dokazuje da se i s relativno malo novaca može napraviti velik ciklidofilski korak. Svakodnevno dopisivanje sa ciklidofilima iz europskih zemalja vrlo je zanimljivo i često urodi odličnim vezama i raznovrsnim informacijama. Ipak, nije lako biti ciklidofil s interesima za vrste iz srednje i južne Amerike. Zbog recesije i ove sam godine morao odgoditi put u Urugvaj te mi ovakvi izleti barem djelomično pomažu prebroditi krizu. Tako sam, kao i često do sada, uspio pronaći vrstu koja je već dugo na listi želja mene i mog suputnika, a za koju postoji vjerovanje da ne postoji u akvarijima europskih obožavatelja. Sve počinje naravno googlanjem, par mailova  vlasniku jedne stranice, otvaranje nekih linkova po njegovoj preporuci, kontaktiranje jednog oglašivača, puno intervencija google translate-a, provjera udaljenosti pomoću viamichelin-a da se provjeri realnost podhvata. Par savjetovanja sa Titechom i put je dogovoren! Naravno, usput dogovaram i još neke međudestinacije kako bi maksimalno iskoristili ovu priliku.

Njemačka - raj za ciklidofile

Početkom jeseni 2009. dobio sam poziv od svog dugogodišnjeg prijatelja da zajedno odemo u Njemačku u potragu za ciklidima. On je vlasnik najveće specijalizirane trgovine ciklidima u Italiji te mu je ta nabavka bila dio posla, ipak u sebi je zadržao još puno ljubavi za američke ciklide te se često za vrijeme ovoga putovanja ponašao strasvenije od mene. Dobro, skoro. :)  Kako svakih par mjeseci posjećuje Njemačku tijekom godina stvorio je vrijedna poznanstva, a budući da nastupa i kao veleprodavač dopušten mu je pristup uzgajivačnicama i veleprodajama.

Avantura MACNA XX – rujan 2008.

ImageNakon višemjesečnog premišljanja, planiranja te donošenja odluke otići na ovo putovanje-avanturu ili ne preko „velike bare“ na jubilarnu najveću svjetsku reefersku konferenciju MACNA XX, Atlanta USA,probudio sam se nakon uzvika iz pozadine aviona „kopno“ te ugledavši Kip slobode laknulo mi je, te je u istom trenutku prestao „Reisen feber“, uvijek prisutan na dugim letovima.

Terraristika Hamm

ImageDakle krenimo…
Terraristika Hamm, vjerojatno najveći sajam terarističke opreme i životinja u Europi, s preko 560 prijavljenih izlagača iz cijele Europe i raznih krajeva svijeta, smješten je u malom gradu 40-ak kilometara udaljenom od Dortmunda. Put od Zagreba do Hamma po "viamichelinu" iznosi 1113 km, od toga 1015 kilometara na autocestama, uz vrijeme putovanja od 11 h i 32 minute, pretpostavljam u idealnim uvjetima. Naš put trajao je 13 i pol sati noćne vožnje uz kišu i vjetar te uz pomoć navigacijskog sustava s glasom Duška Čurlića. Sretno smo stigli u Hamm, točno na otvorenje u 10h.

Tragom akvaristike - Beč

ImageDrugu godinu za redom grupa entuzijasta s foruma (Krcko, Renta, Tuljan, Profa, Krajten) odlučila se na malu akvarističku avanturu u vidu posjete austrijskog Beča. Direktan povod bio je veliki sajam Exotica koji se održava svake godine u W. Neustadu nekoliko desetaka km udaljenom od Beča, a sadržava i akvaristički i teraristički dio.

Crna morska kornjača u Meksiku

Image Srednjoamerička država Meksiko dom je desetini svih vrsta života na planetu i jedna je od tri države najbogatije po bioraznolikosti. Otprilike pola od gotovo tisuću vrsta vodozemaca i gmazova što tamo pliva i gmiže su endemski. Meksička su mora obitavalište i svim postojećim vrstama svjetskih želvi ili morskih kornjača.

Faenza 2006

ImageKao i zadnje 3 godine i ove sam posjetio Kongres talijanske udruge ciklidofila koji se svaku jesen održava u Faenzi, mjestu pored Bologne. Prilika je to za mene da sretnem mnoge prijatelje ciklidofile, izmijenim iskustva s njima, te naposljetku prodam i kupim rijetke vrste ciklida koje je inače nemoguće kupiti u akvarističkim trgovinama. Ovo je bio XIV. sajam po redu. Ove sam godine morao otpremiti veću količinu riba te sam nekoliko tjedana unaprijed rezervirao tank u kojem će one biti izložene na dva dana koliko traje Kongres. Isto sam tako i rezervirao sobu u pansionu za sebe i ženu. Put je započeo u 4 ujutro kada sam se ustao i otišao pohvatati i zapakirati ribe. Sve posloženo u boxove i polazak za Faenzu.

Austrija u troje u tri dana - dan treći

ImageNedjelja je bila rezervirana za posjet 'Exotici' , odnosno sajmu zbog kojeg smo i došli u Austriju. Oko 30-ak kilometara južno od Beča smjestio se mali prekrasni gradić- satelit pod imenom Wiener-Neustadt. Inače, sve je tako uredno da nam je bilo i pomalo nelagodno prolaziti ulicama koje su izgledale kao iz neke savršene projekcije idiličnog gradića.

Zadnje na forumu

Podržite nas!

Akvarij.NET je već 18 godina s Vama primarno zahvaljujući velikom broju volontera. Naš rad možete podržati i svojim donacijama koje će se koristiti za aktualne troškove servera, domena, licenci te planirane humanitarne akcije.

Donate

3PAzE2vhfNmWwYoQtRALYL2Mn3DUczc8i3

Da bismo poboljšali Vaše iskustvo ova stranica koristi kolačiće (cookies). Nastavkom pristajete na njihovo korištenje.